Pomyslný kožich je vlastně webová stránka obchodu. A pod něj se chceme drobátko mrknou. Nic složitého, jen to, co každý pochopí.

Takže, každý takový internetový obchod musí být umístěn tak, aby byl vidět. Znáte to například z ulice, či náměstí. Když vejdete na jedno z nich, kde to neznáte a chcete koupit třeba plavky. Tak jdete tak dlouho, až uvidíte první obchod s nimi. Pokud tam mají, co chcete, koupíte a jdete pryč. Totéž platí do prodeji přes internet. Zadáte „prodej plavek“ nebo jinak, jak jste zvyklí a během sekundy uvidíte relevantní obchody. Kliknete na ten první nahoře nebo budete rolovat dolů na stránku? Tak vidíte.

fungování SEO

Internetový prodej pak může běžet na velké spoustě platforem. Ale ať běží ne čem chce, musí jeho správce vědět, co je to SEO. Třeba SEO pro Shopify, například. I na zde se musí hlídat umístění webu po vyhledávání a to zařídí zkratka zkrátka SEO. Hezká jazyková hříčka, že ano. A ještě mám pro vás vysvětlení, co ta zkratka znamená v původním jazyce. Je to Search Engine Optimization. Tedy, hezky česky, optimalizace pro vyhledávače. Ten musí s pomocí SEO stránku najít a nabídnout ji v nejlepší poloze k nahlédnutí. Pokud ji sice najde, ale strčí někam dozadu, tak to asi moc super kšeft nebude.

práce v HTML

SEO pro Shoptet je zase pro jiný systém. Pokud to tak můžeme nazvat. Je sice hodně podobný tomu prvnímu, tedy v základech určitě, ale při tom je úplně odlišný kvůli struktuře. Jednoznačně však oba musí obsluhovat muž na svém místě. Prvotřídní odborník. A znalec. A jestli si někdo myslí, že ten človíček odvede svou práci a má volno, tak to se hodně mýlí. Vyhledávání se skládá se spousty parametrů, které se ovšem mění. Takže je nutno tyto atributy znát a samozřejmě také vědět, jak s nimi naložit. Závěr článku je tedy jasný. Bez skvělého odborníka na SEO to prostě nejde. A ty nejlepší najdete, když kliknete na některý odkaz přímo zde v článku.